Van Remmen UV-Techniek | Websiteteksten, brochures

Van Remmen UV-Techniek | Websiteteksten, brochures

Van Remmen UV-Techniek zorgt wereldwijd voor schoon (drink)water, veilig voedsel en hygiëne. Hoe? Dat hielp ik hen uitleggen met websiteteksten en brochures.


Van Remmen: duurzame wereldspeler

Van Remmen UV-Techniek vind je helemaal weggestopt op het platteland van Boerhaar. Waar? Precies. Maar stiekem speelt dit kleine bedrijf een belangrijke rol in het verbeteren van voedsel-, water- en productieveiligheid wereldwijd. Met hun UV-desinfectiesystemen ontdoen ze vloeistoffen en oppervlakken van microbiologische verontreiniging. Zonder chemicaliën, maar met energiezuinige lampen. Dat is een verhaal dat verteld mag worden.

UV-Techniek in begrijpelijke websiteteksten

De UV-techniek is dus ontzettend waardevol voor de wereld. Tegelijkertijd bleek het voor Van Remmen ingewikkeld te verkopen. De gepassioneerde medewerkers kunnen urenlang vertellen over validatie, stromingsbewegingen en transmissiewaarden. Ik hielp ze deze kennis om te zetten in begrijpelijke taal. Met duidelijke teksten, waarin de visie van Van Remmen terugkwam, maar vooral geschreven vanuit de waarde voor de lezer. Iets minder techniek, iets meer resultaten.

Focus op de ‘Why’

Van Remmen is geboren vanuit de oprechte wil van Ton van Remmen om de wereld van schoner water te voorzien. Omdat ieder mens ter wereld dat verdient. Ongeacht waar je toevallig geboren bent. Dat is de ‘Why’ van Van Remmen UV-Techniek. En dat is een heel belangrijk gegeven.

Veel bedrijven weten namelijk heel goed wát ze doen, haarfijn hóe ze het doen, maar niet altijd waaróm ze het doen. Maar juist het ‘waarom’ is de sleutel tot sterke communicatie. Wanneer een lezer namelijk begrijpt waarom je doet wat je doet, waarom je de wereld wil veranderen en waarom jij daarvoor de uitgelezen partij bent, leidt dit tot vertrouwen en waardering. En dat maakt lezers klanten.

Ik help je als tekstschrijver te zoeken naar je Why. Waarom? Omdat ik daardoor meer voor jou doe dan enkel tekstjes schrijven. Hoe ik dat doe? Door:

  • Heel vaak ‘waarom?’ te zeggen
  • Domme vragen te stellen
  • Te zoeken naar drijfveren
  • Vanzelfsprekendheden te bevragen
  • Kritisch te kijken naar jouw onderscheidend vermogen

 

Impressie van de websiteteksten

Hieronder zie je enkele visuele impressies van de website. Als je echt rustig wilt scrollen en kijken, kijk dan eens rond op de website van Van Remmen UV-Techniek.

Informatieve brochures

Er komt een moment dat klanten geïnteresseerd zijn in het product. Dan wil je teksten bieden waarin technische en commerciële informatie goed is afgewogen. Ik schreef en redigeerde pakkende brochureteksten over Van Remmen als bedrijf, over de verschillende systeemseries en de verschillende sectoren waarin Van Remmen actief is. Bekijk hieronder het resultaat.

Tekstschrijver nodig voor jouw website?

Heb jij moeite om jouw verhaal in pakkende woorden op het digitale papier te krijgen? Ik help je graag met professionele teksten voor je website. Zowel reguliere webteksten als SEO teksten. Neem vrijblijvend contact met me op en ik vertel je graag wat ik voor je kan doen, wat je van me mag verwachten wat de mogelijke kosten zijn. Eerst meer weten? Lees dan vooral verder op mijn webteksten pagina.

Over de auteur

Luuk Talens administrator

Luuk Talens schrijft.

Geef een reactie